9 grudnia 2017

INFO

Cześć i czołem!
Jak tam wrażenia po epilogu? Mam nadzieję, że dobre i nie zawiodłam was w tym wszystkim. A teraz do rzeczy.
Prolog części drugiej dodam za tydzień. Dokładnie 16 grudnia. Jak będzie z późniejszym dodawaniem, to jeszcze wyjdzie w praniu, bo pewien zapas rozdziałów mam, ale jak na moje standardy dość mały. A czasu na pisanie naprawdę coraz mniej. Tu zaliczenia, tu prace do napisania, a za rogiem czai się sesja. Studia to zupełnie inna rzeczywistość, więc wybaczcie, jeśli to wszystko nieco się przeciągnie. Ale będę się starać pisać jak najwięcej.
Nowy szablon! Jak wam się podoba? Usunęłam spis treści ze stron, bo linki do każdego rozdziału są niżej w kolumnie. Rozdziały drugiej części też się tam będą pojawiać. Poszalałam z czcionką tekstu. Ta wydaje się być w porządku, ale to wy czytacie i to wasze oczy na nią patrzą, więc jeśli się źle czyta, to piszcie, od razu zmienię.
Chyba wszystko, więc odmeldowuję się!
Do 16! <3


1 komentarz:

  1. o kurczaki! :O
    no to do 16! <3 Zdążę pierwszą część od początku do końca przeczytać? chyba nie :D już organizm nie ten, kiedy to się noce zarywało bo opowiadanie wciągnęło. :D

    OdpowiedzUsuń